Naším cílem je nabídnout Vám tu nejvhodnější variantu reklamy vzhledem k Vašim finančním, kvalitativním a technickým nárokům. Návrh můžete spoluvytvářet a ovlivňovat přímo na místě, a nebo je vypracováno několik možností na základě Vašich požadavků, ze kterých si vyberete ten nejvhodnější.
Jedním z častých nedostatků zejména drobných firem je neucelený grafický styl, na který nebylo při zahájení provozu firmy moc času, a nebo byl podceněn. Proto velmi často provádíme redesign logotypů, kdy je brán ohled zejména na funkčnost a jednoduchost loga při využití různých technologií v reklamě. Naší hlavní snahou je firemní styl sjednotit a dále jej pak používat pro většinu forem prezentace (např. polep reklamních ploch, automobilů, letáky, vizitky, hlavičkové papíry, www stránky, e-shopy, internetové aplikace, razítka, apod.)
U loga dbáme zejména na to, aby bylo jednoduché, stylově vhodné k oboru který má představovat a také aby bylo snadné logo zpracovávat v různých velikostech či různými technologiemi využívanými v reklamě.
Logo se po dokončení a uhrazení zakázky stává Vaším majetkem, obdržíte soubory v křivkách s barevnou specifikací v PANTONE. Zpracované návrhy a podklady našim stálým zákazníkům archivujeme, takže při jakémkoliv opakování nebo použití jiné technologie je můžeme využít a tím výrazně snížíme Vaše náklady při zpracování dalších zakázek. ***
Copyright 2010. Autorem všech uvedených logotypů je Autorraph a jsou vlastnictvím uvedených firem.
Loga nelze kopírovat, ani používat v podobě blízké.