Jsou vpodstatě webové portály určené pouze pro interní použití. Může se jednat o efektivní správu zakázek, zákazníků, požadavků na helpdesk apod.
Pokud na vašich firemních poradách občas zaznívají věty typu: Potřebovali bychom databázi všech našich .... nebo další informace mám poznačeny na papírku na monitoru, pak je nejvyšší čas pro nasazení intranetového řešení.
zákazník: větší firma s prodejními pobočkami po celé ČR.
úkol: centralizace a správa všech provozních problémů které se vyskytou na pobočkách i na centrále firmy - od nefukčního počítače až po opravu prodejního terminálu. Monitoring spolehlivosti a rychlosti servisních firem.
zákazník: poskytovatel připojení k internetu
úkol: vytvořit databázi zákazníků, ve které se plánují servisní zásahy, instalace, opravy apod. Dále se také tisknou faktury - roční rozpis plateb, a další.